środa, 5 marca 2014

Kobieta miga człowieczeństwem

Długo myślałam jak opowiedzieć o kobietach i ich życiowym przesłaniu. Postanowiłam namalować słowo "Kobieta" w języku migowym literowym.
Kolory są symbolem problemów i radości, przeszłości i przyszłości, oczekiwań i potrzeb. 




Na obrazie namalowałam alfabetem migowym kolejne litery słowa :    
"KOBIETA"


Tytuł obrazu : "Kobieta wypowiedziana"

Na palcach środkowej dłoni   opisane są potrzeby i oczekiwania kobiet :


Miłość i Bezpieczeństwo
Rodzina i Dom
Rozwój i Tworzenie
Życzliwość i Bliskość
Siła Życia







Kobiety przekazują życie



Kobieta jest człowiekiem a nie przedmiotem.






Kiedy znienawidzisz głupotę, 
na ratunek przyjdzie mądrość.







Pokochaj uczciwość, chociaż nie zawsze będzie słodka i przyjemna ,
za to owoce uczciwości będą długo chronić Cię od głodu.









Odpowiedzi same przychodzą, 
gdy stawiasz pytania.




Nie bądź jak przewlekły deszcz płaczu 
i nieskończony mróz na biegunie.
Twoje serce nie musi też być 
chorą, jałową ziemią.
I łzy, i uśmiech, 
gorąco, ciepło i zimno są potrzebne 
w odpowiedniej mierze do równowagi życia.

kmelita


4 komentarze:

  1. No,No,No....ale Krysiu mnie zaskoczyłaś....Obraz KOBIETA WYPOWIEDZIANA zasługuje na szczególną uwagę.
    A zawarte w nim treści i Twoje komentarze świadczą o intelekcie, jakim dysponujesz.
    Pozdrawiam i gratuluję. Ir-a

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pomysł na obraz nie dał mi spać i musiałam go namalować. Będę malować podobne serie - aż wyczerpie mi się natchnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz ponad wszystkie na wystawie "Być kobietą", Wszystkich zachwycił, dlatego zajął na ekspozycyjnej sali centralne miejsce. Gratulujemy!!

    OdpowiedzUsuń

Namaluj klawiaturą barwę mowy :